Wednesday, September 1, 2010

21st






Yeeehaaa~~
it's my birthday..
Alhamdulillah...
aku masih bernafas hingga ke hari ini..
terima kasih ya ALLAH..
semoga ALLAH memanjangkan usiaku
memberkati hidupku
memberikan ku kesihatan yang baik
memberikan sinar nur dihatiku
menghiasi hatiku dengan keimanan dan kesabaran
di permudahkan segala urusanku
menghindari aku dari kejahatan d dunia dan akhirat
semoga ALLAH memberikan aku kemudahan dalam segala urusanku d bumi ini.
memberikan aku kejayaan yang cemerlang gemilang dan terbilang dunia akhirat..
amin amin..
:)
terima kasih juga yang tak terhingga buat MAMA dan PAPA
telah membesarkan aku dengan kasih sayang.. kesabaran
semoga ALLAH memberkai hidup kalian.
memanjangkan usia kalian..
memberi kesihatan yang baik kepada kalian.
i love both of you veruy much..
i will never menghampakan both of you.
thank you for very nice n beautiful necklace..
muaaaahhhh
to family and friends..
i love you guys...
very much!!!
thanks for all your wishes..

xoxo
birthday girl.adeng.


No comments:

Post a Comment