Saturday, January 5, 2013

arm-rash

heloo milloo :)
well anyway actually im not really well.. my both arm ,in between my legs got this very annoying rash. 
gatal gilak.. friend of mine said jangan d garuk.. mulanya nang la sik mok ... tapi gila x tahann garuk jak laaa...heee :(  so tadi me and my bestie kate went to makan2 bege baka tek nak.. so singgah la beli detol.. so i can wash this rash,, matikan kuman laaa... 
da balik.. terus cuci ruam ni turn to sakit, so i tot this kuman mati la kaliii kan.. well lets hope so!
then now gatal balik.. gila kuat kuman ni.. what is this actually :( im afraid..
i told my dad petang td.. he really worried so ask me to go clinic. hmmm ..kemalsan aku mmg tak terbendung.. but ni da tahap x tahan... ken ajuak pergi ni... rasanya tunggu isnin kali ah.. pergi pusat kesihatan uni kami ni,,,
harap its just a ruam biasa... :( and x melarattt... well this is exams week :(  
harap2 dapat sembuh cepat.....
lets not talk about mi bofren. i'll pass.
anyway. thats all. 

XOXO

No comments:

Post a Comment